zondag 30 september 2012

Week van het verkeer (vervolg)

Dinsdag, 25 september, maakten onze eerste en tweedeklassers een bus-trein-bus uitstapje. Op deze manier leren ze gebruik maken van het openbaar vervoer.

Onze route: School - bus richting Turnhout Station - Trein richting Herentals - Veilig spelen in de speeltuin van het Netepark - bus terug richting school.

In Malle regende het maar wij hebben genoten van een stralende zon!






























Woensdag, 26 september, verkenden we (K3-L1A-L2A)de schoolomgeving te voet.
We pasten de verkeersregels toe en leerden:

- Ik stap veilig op het VOETPAD.
- Ik kijk en luister goed naar de GEMACHTIGDE OPZICHTER.
- Ik passeer veilig een hindernis (groene bak).
- Ik kan veilig de straat onder begeleiding oversteken.
- Ik weet dat ik niet mag spelen op straat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten